Od 4.2.2022 je možnost objednání se k vyšetření online. (Pacienti s COVID či jinou respirační infekcí, objednávejte se prosím nadále pouze telefonicky.)
Pro naše registrované pacienty je možný přístup s přihlášením (viz bod 2.)  – nutné je však mít v kartě pacienta uvedenu emailovou adresu, pomocí které se budete přihlašovat. Pokud nemáte v kartě zadanou emailovou adresu, kontaktujte prosím sestřičku (platí pouze pro pacienty registrované v Laubmedico). Přihlášení přes zelený odkaz „Přístup registrovaní pacienti“ .

Pokud jste zaměstnancem a potřebujete se objednat k závodní prohlídce našich smluvních firem, postupujte přes modrý odkaz „Přístup bez přihlášení“. Do poznámky uvádějte název firmy a typ prohlídky (vstupní/periodická/mimořádná/výstupní). K závodní prohlídce je nutné mít platný výpis ze zdravotní dokumentace od registrujícího praktického lékaře (ne starší 90ti dnů) a v případě mimořádné prohlídky event. i další doplňující zprávy od specialistů! Vezměte s sebou i vzorek moči. Případná úhrada (záleží dle typu posudku a smluvní firmy) je možná pouze hotově. Bližší informace k pracovnělékařské prohlídce zde.

Přístup bez registrace není určen externím pacientům – nové pacienty z kapacitních důvodů nepřijímáme. 

1. Přístup bez přihlášení

Pacient má rovnou k dispozici kalendář s přehledem termínů, volí si volný termín, vyplní několik základních údajů do formuláře, po odeslání požadavku mu systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce.

2. Přístup s přihlášením

Pacient musí mít ve své kartě u lékaře uložený email, prostřednictvím kterého se bude přihlašovat

  • Při prvním přístupu do objednávkového systému volí pacient volbu „Registrovat, nebo zapomenuté heslo“ , vyplní email a zadá „Registrovat“. Systém doprovodí pacienta dalším postupem. Tím si vytvoří vstupní přihlašovací údaje. Heslo si volí pacient sám.

  • Při každém dalším vstupu už zadává svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.

Po přihlášení si pacient vybírá z nabízených služeb:

  1. Zadání objednávky k návštěvě lékaře – pacient má k dispozici kalendář s přehledem termínů, volí si volný termín, vyplní důvod do formuláře, pokud je vyžadován a po odeslání požadavku mu systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce
  2. Zaslání žádosti o recept – pacient vyplní příslušný formulář, každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně
  3. Zaslání informace k probíhající léčbě, případně dotazu lékaři – pacient vyplní příslušný formulář, případně může zaslat přílohu – soubor typu pdf nebo obrázek
  4. Přehled termínů „preventivních“ Prohlídek a Očkování
  5. Možnost zažádat o žádanku na COVID test (žádanka není vystavena automaticky, ale po konfirmaci lékařem, který Vás bude kontaktovat).